Udtalelser

” Vores formål med vores samarbejde med Conversionlab var at opnå et øget fokus på konvertering af den stigende mængde trafik, vi oplevede på tværs af vores sites. Vi stod blandt andet overfor at skulle udvikle to helt nye leasingsites og for ikke at gøre dette “i blinde”, behøvede vi indsigt i data fra de eksisterende leasingsites, samt en grundig analyse af disse sites daværende performance. Resultatet var en meget klar anbefaling til fremtidig strategi med en lang række prioriterede og ikke mindst håndgribelige to-dos klar til at implementere. Vi har i processen set overbevisende evner til at hjælpe med at se de små huller i osten under hensyntagen og med stor forståelse for vores forretning. Rolf formår at gøre konverteringsoptimering forståeligt og håndgribeligt for alle og vi føler os trygge ved at fortsætte den løbende konverteringsoptimering i samarbejde med Conversionlab.”

Jacob Thiesen
Digital Manager hos Audi Danmark
audi

”Hos Politiken Plus har vi nydt godt af Rolfs store viden om konverteringsoptimering. Den proces og den sparring vi har haft med Rolf fra ConversionLab gennem et års samarbejde, har været guld værd for os i forhold til at forstå, prioritere og indarbejde den løbende optimering og måling af vores webshop. Vi ser reelt på vores tilgang til e-commerce som tiden før og tiden efter samarbejdet med ConversionLab. At eksempelvis 26% flere kunder gennemfører vores købsflow fra start til slut, kan vi bl.a. takke Rolf for.”

Thomas Winther
Ecommerce projektleder hos Politiken Plus

politiken

”Hos UNO ønskede vi at få større indblik i brugeradfærden og forbedringsmulighederne for en bedre konvertering på hjemmesiden. Conversionlabs grundige og gennemarbejdede konverteringsanalyse har åbnet vores øjne for brugeradfærden, og allerede med de første quickfixes har vi opnået større konvertering. Rolf har vist en fantastisk evne til at forstå vores forretning præcist og har omsat den forståelse til en professionel og samtidig meget nærværende håndtering af opgaven vi stillede. Konverteringsanalysen var meget udførlig og konkret, og resultatet blev præsenteret af Rolf med et imponerende overblik.”

Kenneth Lyngsøe
Adm. Direktør hos Uno.dk

uno

”Vi har i OK brugt Rolf Pedersen fra Conversionlab til både kundeanalyser og til undervisning og facilitering af en intern workshop. Vores ønske var at finde ny inspiration til det løbende arbejde med konverteringsoptimering, som kunne hjælpe os til at løfte vores resultater yderligere. Rolf gav os indsigt i og værktøjerne til at arbejde med kundeportrætter som en meget mere kundefokuseret tilgang til konverteringsoptimering. Og denne nye tilgang var skelsættende for vores resultater: Det er helt klart, når vi baserer vores optimeringstiltag på kundernes motivation og barrierer, at vi opnår de største løft i konverteringen. Rolf er yderst professionel og teoretisk funderet med en unik evne til at sætte sig i både kundernes og forretningens sted. Samtidig forstår han at formidle sin viden og anbefalinger i en let tilgængelig og praktisk form, så det er lige til at pakke ud og tage i brug.”

Heidi Collin
Onlinechef hos OK

ok

”Jeg har været yderst tilfreds med den høje og professionelle ekspertise som Conversionlab har leveret. Vores udfordring var, at vores website konverterede under middel. Efter et par workshops med Conversionlab følte vi os langt bedre rustet – både strategisk og kommercielt. Resultat er ikke til at tage fejl af, vores website performer nu bedre, blot ved at lave få simple ændringer. Jeg vil til enhver tid anbefale Conversionlab og i særdeleshed Rolf Pedersen.”

Emma-Catrine Hviid
Usability Manager hos Ofir.dk

ofir

”Vi har med stor tilfredshed brugt Rolf Pedersen fra Conversionlab til konverteringsoptimering af jorgobe.dk. Rolf er super skarp og en meget seriøs rådgiver, som virkelig brænder for faget – og det med at få flest mulige kunder igennem købsflowet. Vi har opnået rigtig gode resultater og set en markant forbedring af vores konverteringsrate. Rolf er rigtig god til at gøre op med ”best practice” men han har i stedet stor fokus på at teste for at se om ændringerne holder stik og giver afkast. Vi kan derfor kun anbefale Rolf Pedersen”

Dan von Obelitz
CEO hos JorgObé Skin Care

jorg

”Conversionlab hjalp os væk fra vores alt for ensidige fokusering på trafik. Vi har fået optimeret den overordnede navigation samt fået designet et helt nyt mobilvenligt bestillingsflow til vand og sodavand, der er langt mere brugervenligt end det gamle. Det største forbedring er dog opnået på online bestilling af fadøl, her er vores konvertering steget med hele 25%. Rolf Pedersen har en særdeles konstruktiv og rationel tilgang til opgaverne. Han har været hurtig til at forstå vores forretning, og vi er trygge ved at Rolf kun sælger os ydelser vi har reelt brug for, og som giver forretningsmæssige resultater. Udover sine uomtvistelige faglige kompetencer er Rolf Pedersen et yderst behageligt menneske, der er nem at arbejde sammen med.”

Peter Skafte
Indehaver af Skafte.dk